مشاور جوان استاندار یزد و رییس گروه مشاوران جوان:

غایت تمامی حرکات ما در نظام جمهوری اسلامی ارتقاء رتبه ایمان است

یزدفردا "" مهندس رعد" در نشستی که با حضور کارکنان سازمان جوانان استان یزد، مسئولان شبکه فعالین ازدواج و جمعی از مشاورین جوان برگزار شد گفت: غایت تمامی حرکات ما در نظام جمهوری اسلامی ارتقاء رتبه ایمان است.
به نقل از روابط عمومی سازمان جوانان ؛ در ابتدای این نشست که با موضوع تشریح قانون هدفمند کردن یارانه ها برگزار شد رییس گروه مشاوران جوان استاندار اساس حکومت اسلامی و شاخص عمده آن را ایمان به خدا، انبیاء و سلوک در صراط مسقیم انبیاء الهی برشمرد.
وی با تاکید بر فرموده رهبر معظم انقلاب دررابطه با سال همت مضاعف و کار مضاعف گفت : شعارهاي هر سال، نمايشي و تشريفاتي نيست و طبعاً همه مشكلات را هم حل نمي‌كند بلكه انگشت اشاره‌اي است كه راه و روش را نشان مي‌دهد .
وی اظهار داشت: امسال نيز با توجه به اهداف بلندتر ملت و كشور، بايد همتي برتر فراهم آورد و كارهاي بيشتر و جدي‌تر انجام داد.
مشاور جوان استاندار با اشاره به برخي اقدامات و تحقيقات مسئولان در سال گذشته براي اصلاح الگوي مصرف افزود: تا تحقق اين هدف، فاصله فراواني داريم اما مهم اين است كه اين شعار اساسي را دنبال كنيم چرا كه تا الگوي مصرف اصلاح نشود، مشكلات همچنان وجود خواهد داشت.
وی گفت: کارگزاران نظام اسلامي بايد در سال همت مضاعف و کار مضاعف، همت و تلاش خود را به شکل مضاعف در خدمت مردم قرار دهند، چرا که جامعه ای که در آن همت و تلاش نباشد جامعه ای رو به رکود و توقف است.
وی در ادامه با اشاره به این که قانون هدفمندی یارانه ها گام مهمی برای توسعه همه جانبه کشور است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه و حکیمانه بر اجرای این قانون تاکید دارند و دولت بر اجرای این طرح مصمم است.
" مهدی رعد" درپایان، پرداخت همگانی و کاهش اثر بخشی یارانه ها، افزایش هدررفت منابع و تشدیدتخریب محیط زیست،آسیب پذیر بودن تولید، توزیع و مصرف، کاهش تورم حال، در مقابل افزایش تورم آینده به دلیل بر هم خوردن توازن بودجه را از مشکلات نظام فعلی پرداخت یارانه دانست.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا